dinsdag 15 november 2011

van alles en nog wat...



Helaas zijn mn ouders weer naar huis dus het "gewone" leven kan weer beginnen. De afgelopen weken zijn voorbij gevlogen dus het werd weer eens tijd voor een blogje. Op 31 october was het halloween, helaas hadden ik en mn vrienden allemaal les dus we konden niet echt genieten van de experience maar Laura en ik besloten om na de les toch nog even naar Hollywood te rijden. Iederejaar is daar een mega halloween festival er waren tienduizenden mensen op straat e iedereen was verkleed wat er best eng uitzag allemaal. Het gaf een beetje een konininnedag gevoel.




















Verder heb ik lekker veel dingetjes met mn paps en mams gedaan biosje uiteten en helaas ook veel schooldingen gelukkig zit het semester er bijna op!


Vorige week was het Homecomingweek hier op school, wat inhoud dat alle oud studenten terug keren naar school met de voetbal wedstrijd als afsluiter. Er was een parade, verschillende rally's en zaterdag was het weer gameday! We hebben dik gewonnen van Washington dus dat was erg fijn!

Helaas was mn paps toen al vertokken maar afgelopen zondag ben ik met mn mamsie en laura en haar mamsie naar Cirque du Soleil geweest in het Kodak theater.  Aangezien dit het theater is waar jaarlijks de Oscars plaatsvinden was het dan ook niet raar dat deze voorstelling op de geschiedenis van de film was gebaseerd.  Het was erg spectaculair en onmogelijk wat deze mensen allemaal kunnen!!

Wat nog erg grappig was de afgelopen week was dat ik opnames voor BNN moest maken. Aan het begin van dit jaar heb ik een brief geschreven voor het programma PS tot volgend jaar. Je moest in die brief schrijven wat je dit jaar allemaal hoopte te gaan doen. Nu elf maanden later moest ik vertellen wat hiervan was uitgekomen. Helaas konden ze zelf geen ploeg sturen dus mn vader heeft alles opgenomen, ze vonden het materiaal geschikt dus ik hoor binnenkort in welke aflevering ik kom!

Gister is Twilight hier eindelijk in premiere gegaan mensen waren al een week bij het Nokia theater aan het kamperen om maar bij de rode loper te staan echt crazy! Ik heb zelf ook al weken mn kaartje voor de bios hahah dus ik ga donderdag naar een speciale vertoning met Alexis, zinin!!

Fight On!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten