maandag 23 januari 2012

korte update

Er was even een breakje maar hier dan weer een post van mij.

Ik ben inmiddels weer 2,5 week terug in het o zo heerlijke maar vandaag regenachtige LA. De afgelopen tijd is enorm hectisch geweest en dat zal ook wel zo blijven voorlopig.

Ik loop sinds vorige week stage bij Rogers&Cowan een van de grootste PR bedrijven in het land met klanten zoals Chris Brown, John Travolta, Britney Spears, Liam Hemsworth en vele anderen. ik loop stage op de afdeling van de CEO en hier werken publicists en drie assistants en ik dan. Ik ga me bezig houden met campagnes om klanten in bladen en op tv te krijgen, ik handel de turn downs af (alle verzoeken waaraan onze klanten niet kunnen of willen voldoen) en allerlei bijkomende klusjes. Ik heb er inmiddels vier dagen opzitten en ik denk dat ik hier enorm veel kan leren!!

Daarnaast heb ik ook nog gewoon mijn twee vakken. Afgelopen semester heb ik afgesloten met twee A's oftewel twee tienen en mijn gemiddelde is nu dan ook het hoogst haalbare dus hopen dat ik dat kan volhouden!!  Dit semester heb ik een vak over global entertainment en mn professor is degen die Bob Dylan en The Band heeft gemanaged vroeger, met martin Scorsese heeft gewerkt en nog allemaal dingen heeft gedaan. Erg interessant dus en mijn andere professor is VP bij MGM en geeft branding en is ook best wel een hollywood hotshot.

Gelukkig is er ook nog wel wat tijd voor ontspanning. Ik ban laatst een heerlijk dagje naar Venice beach geweest wat erg relaxend was, en verder een paar keer uit geweest met mn vrienden om te vieren dat iedereen weer "thuis" is ook heel lekker.








Vanavond heb ik weer college en de rest van de week stage dus het is behoorlijk druk! Ik hoop dat ik nu weer wekelijks mn blog kan gaan bijhouden, ik zal het proberen in ieder geval

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten