vrijdag 3 februari 2012

Living the life!!

Nou weer een hoop gebeurd de afgelopen tijd. Ik zit nu helemaal lekker in mn stage en ik vind het echt onwijs leuk.

laura, shana,me karan en lulu!
We zitten lekker in ons ritme al moet ik zeggen dat ik toch behoorlijk wat uurtjes slaap mis loop sinds ik ben begonnen met werken. Gelukkig plannen we steeds zo veel mogelijk leuke dingen in het weekend om weer een beetje energie op te bouwen. Vorige week was het tijd voor onze wekelijkse huisfeestje en dat is altijd super gezellig. De dag erna een heerlijk verwen dagje in Santa Monica waar ik mn garderobe weer een beetje heb kunnen oppoetsen. En het was eindelijk een meiden dagje en dat komt er eigenlijk nooit van dus dat was ook wel eens leuk.

We zitten hier in LA midden in award season en zondag was het de beurt aan de SAG awards die plaatsvonden bij mij op school. Ik was even gaan kijken bij de red carpet en dat was eigenlijk super gaaf, een hoop A-listers gezien: Jonah Hill, Merryl Streep, George Clooney, de hele cast van The Help, Modern family, Glee, The Office, The Artist en mijn top momentje Brad Pitt & Angeline Jolie toch wel de nummer een!
Rechts staan Brangelina maar was vergeten goed te richten!

Verder was het weer een week vol school en stage en dat is best pittig, zo moet ik voor mn maandag college een business plan schrijven maar gelukkig is onze prof helemaal weg van ons idee dus ben benieuwd wat daar nog uit gaat komen. Verder loop ik dins t/m vrij stage en dan heb ik donderdag avond college en vaak op dinsdag netwerk borrels op school. Dat is heel leuk maar legt een enorme druk op je schouders, omdat iedereen begon over een goede indruk maken op je stage en hoe zwaar de concurrentie is , er zijn jaarlijks honderduizenden mensen die proberen door te breken en daar werd ik toch wel even depri van nu dat zo echt is ineens. Gelukkig heb ik dinsdag heerlijk zitten klagen over de druk samen met mn vriendinnetje Jill en het is fijn om te weten dat iedereen hier last heeft van dezelfde druk. Die netwerk events leveren ook erg leuke dingen op. Zo gaan we volgende week naar de Warner Brothers studio's voor een rondleiding en dat vind ik erg interessant!

m'n stage heeft ook een vlucht in de goede richting genomen, moest ik de eerste twee weken mn draai nog even vinden nu zit ik helemaal op mn plek. Ik begin steeds meer mensen te kennen en heb al heel snel veel verantwoordelijkheden gekregen. Ik ben aan de stage met projecten van Bruce Willis, Sharon Stone, Liam Hemsworth en Cassie Scerbo. super leuk om te zien hoe dat allemaal gaat.

Verder moet ik me nu verdiepen in alle baden die er in de US zijn plus all tv programma's en geschikte blogs en entertainment websites. Gelukkig is dat allemaal leuk werk. Ik heb ook al een potentiele klant gepitched aan mn supervisors en ze waren helemaal onder de indruk en hebben mij alle credits gegeven bij de CEO die is nu op zoek naar een geschikte publicist dus hopen dat we hem binnen kort kunnen gaan tekenen!

Ook heb ik gister een heel lang gesprek gehad met de CEO, hij wordt ook wel de godfather van de PR genoemd hier in the US het is echt niet normaal met wie hij allemaal heeft gewerkt. Hij zij doodleuk daar waar jij nu zit zat tupac toen hij 14 was, leuke jongen! haha en hij heeft me enorm veel verteld over de industry en heeft me gezegd dat ik altijd naar hem toe mag komen als ik vragen heb. Ook zei hij dat hij potentie in mij zag en dat ik het juiste type ben om het hier te maken, dus het is nu aan mij haha.

Voorlopig zit ik dus wel op de goede plek!! Volgend weekend komen de Grammy's eraan en ga ik aan de slag op de rode loper waar we alle celebs moeten begeleiden en de juiste press aandacht moeten genereren. Ook ga ik naar een van de grammy pre parties om er in te komen en zo staan er nog een paar hele gave dingen op het programma oa mn eerste premiere en nog een heel gaaf dingetje waar ik nog niet over kan uitwijden maar wat niet meer dan een handvol nederlanders ooit hebben gedaan dus hopen maar dat het doorgaat!

Alsof mn leven nu nog niet genoeg Hollywood is, Lo van de Hills werkt bij mij op de verdieping op een van de andere afdelingen. Ik heb nu helemaal het gevoel dat ik in de Hills zit hahah maar dan zonder camera's. ook ga ik binnen kort alle feestjes af met de assistants die bij mij werken zij hebben echt leuke contacten dus ik hoop dat ik lekker kan mee profiteren. We gaan met wat muziekanten werken en dan is het belangrijk dat je alle "hippe" clubs goed kent, geen straf voor mij dus! woohoo Greystone here I come!!

Dit weekend even rustig aan, ik heb deze week geen een nacht langer dan vijf uur geslapen dus kan niet wachten om dat  in te halen. Vannacht namelijk naar de Supperclub geweest, was super leuke en lijkt in niets op die van Amsterdam. Zondag is het Superbowl Sunday dus gaan wij ons eigen feestje geven in de hooters altijd leuk!! En natuurlijk al mn schoolwerk voor deze week maar dat is ook niet echt een straf want we gaan de Kardashians analyseren, hilarisch!

Nou nu is het wel weer up to date geloof ik, hopen dat volgende week net zo leuk wordt!!




xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten