maandag 26 maart 2012

Maart :)

Het is een tijdje geleden maar ik zal weer even een update geven!

Sinds mn laatste post heb ik weer een hoop gezien en gedaan, mn ouders zijn langs geweest en ik heb vooral heel veel gewerkt.


Ik kan me amper herinneren wat ik de afgelopen maand heb gedaan maar ik zal een poging wagen. Iets heel leuks was de Warner Bros studio tour. Dit was een tripje via school en was echt super. in een kline karretje werden we het hele park over gereden en zijn we op allerlei sets geweest zo hebben ze de oude set van Friends, de huidige set van de Mentalist en Hart of Dixie en alle huizen op hun "back lot" worden gebruikt voor de Gilmore Grils, CSI, NCIS Pretty Little Liars en vele andere. Ik heb nu regelmatig dat ik een serie kijk en denk he daar heb ik ook gelopen of dat straatje zit ook in een andere serie...Ook hebben we allerlei kostuums, auto's en voorwerpen gezien die in allerlei grote films zijn gebruikt zoals de batmobiel en een Harry Potter auto.





Gilmore Girls :)



Friends

Friends

Uiteraard heeft er vrijwel ieder weekend een feestje plaatsgevonden wat altijd erg gezellig is en waar je weer nieuwe mensen leert kennen. Zo kwamen we via via bij iemand terecht die een mega appartement heeft midden in het centrum en hebben we de hele nacht bij zijn zwembad gechillt, nooit vervelend.


Roosevelt zwembad uit de Hills 

Ook zijn mn ouders deze maand langs gegaan en hebben we echt super veel ondernomen met zn drieeen. Heel gezellig om weer even ons kleine familietje compleet te hebben. We hebben twee keer een boottocht gemaakt om walvissen te spotten, uiteindelijk twee gezien en honderden dolfijnen en zeeleeuwen. Dit was enorm gaaf en ga ik zeker van de zomer weer doen als het de beurt is aan andere walvissen om langs te zwemmen. Ook zijn we naar Catalina Island geweest, voor sommige bekend van de serie the O.C. omdat Seth altijd de wens had daarheen te zeilen. Wij hebben gewoon een fast boat genomen haha en een 5 uur lange wandeltocht gemaakt pff en dat was behoorlijk pittig met veel stijgen. We hebben ook twee keer in Griffith park gewandeld, dit is het park gelegen aan de Hollywood Hills en geeft een prachtig uitzicht over de stad en natuurlijk de Hollywood sign.  Verder zijn we naar de canals in Venice geweest en dan begrijp je gelijk hoe dit kleine stadje zijn naam heeft gekregen. Al deze huisje zijn zooo schattig aan de kleine kanaaltjes. Voor de mensen die Valentines day hebben gezien, die is waar Ashton Kutcher woont in de film.  Ook ben ik met paps en mans naar de Paramount studio's geweest. Heel gaaf hier wordt o.a. Glee opgenomen en veel series die ook bij Warer Bros. worden geschoten, voor mij zijn dit soort dingen super interessant en belangrijk om te weten. Ik hoef alleen nog maar naar Sony haha. Tussendoor hebben mn ouders mn vrienden ook allemaal ontmoet, we hadden een heel gezellig diner opgezet en nu konden mn ouders eindelijk iedereen zien. Dat was zo gezellig dat mn ouders op zondag ook met ons mee zijn gegaan naar de bios om 21 Jump Street te zien, hilarische film moet je  zien! Ook heeft mn vader de Ipad3 weten te bemachtigen waarvoor we wel een paar uur in de rij hebben gestaan maar het was wel weer een beleving. De winkle ging om 8.uur open en we werden warm onthaald door 50 man personeel die ons stonden te feliciteren, filmen en uitgebreid applaudiseren, heel leuk om te zien.Verder hebben we nog een beetje rond gereden in the O.C. en natuurlijk een aantal vervelende klusjes opgelost, auto dingen en meer van dat soort.
Uitzicht Griffith park

Downtown LA






Uitzicht vanaf Griffith

Venice

Venice

Paramount

Paramount

Forrest Gump bankje

Catalina Island

Catalina

Ipad crazyness

LA zonder smog naar een regenbui met sneeuw!

andere kant van Catalina

andere kant van Catalina

topje van de berg

nog meer dolfijntjes



Inmiddels zijn paps en mams weer thuis en is mijn leven weer vollop aan de gang. Ik heb erg veel huiswerk de komende tijd want ik krijg behoorlijk wat bezoekjes deze maand dus het is nu even flink voorwerken...Ook was het alweer tijd om de laatste klassen van mn studie uit te keizen, ik kan niet geloven dat het allemaal zo snel gaat! Deze zomer ga ik nog even flink stage lopen en heb ik een keer inde week college, in de herfst beginnen met afstuderen?! en nog een les en dan volgend voorjaar voorjaar mn thesis afronden.

Ook nog een hoogtepuntje afgelopen week was de Hungergames premiere, de publicist waar ik voor werk vertegenwoordigd een van de hoofdrol spelers, Liam Hemsworth dus ik zit al maanden midden in alle voorbereidingen. En het voordeel van werken en studeren in de entertainment industrie is dat je eigenlijk nooit meer ergens anders over praat, voor andere een vloek voor mij een zege! Dus hoofdonderwerp op mn, werk, colleges en in mn vrije tijd is al weken de Hungergames, de geniale marketing strategie, tracking en voorspelingen hoe hoog de film zou eindigen. De film was absoluut geweldig en heeft alle voorspellingen overtroffen, gaat dat zien! Nu dit voorbij is kan alle aandacht weer naar de andere Lionsgate franchise, Twilight gaat waarvan de laatste film in November in de bios komt. Genoeg over mn werk haha

Ik ga weer verder aan school en ik zal weer wt actiever gaan bloggen!

Dikke zoen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten