woensdag 14 september 2011

All work very little play...

Nou het is officieel m'n eerste paniek aanval zit erop en het was een echt vol met hartkloppingen en tranen haha.

Dit is de oorzaak: alles was prima ik heb een research paper wat over 5 weken af moet en ik was lekker bezig met m'n onderzoek. Tot mijn professor mijn zondag ochtend mailde met de mededeling dat ik over vijf weken en zelfs nog twee dagen eerder dan m'n andere project, een college moet geven van 45 minuten!!!!
Ik moet het hebben over Net Neutrality en New Media Regulation, ik moet ook nog even een Hollywood CEO gaan interviewen over dit onderwerp om vervolgens drie theorieën te presenteren en vervolgens mijn visie te geven over de invloed van dit onderwerp op de entertainment industrie over 5-10 jaar. Dit is dus geen grap en ik moet over 4 dagen 4 boeken en 3 artikelen hebben gegeven en mijn professor mijn idee voor het college voorleggen. Ik zit dus al drie dagen minimaal 12 uur lang op campus om te studeren en dat is echt iets nieuws voor mij en best wel wennen. Het valt me nu ook ineens op dat alle gradstudents mega wallen hebben...

Mocht je dit lezen en denken: vet makkelijk ik weet alles over dit onderwerp, laat mij het ook even weten :)  Alexander Klopping de dwdd nerd heeft me gelukkig al een stuk op weg geholpen dus dat is dan wel weer chill.

Football is gelukkig nog steeds heel erg leuk, nu ik de regels snap ben ik verslaafd haha veel leuker dan voetbal! Het filmpje hieronder geeft de highlight van onze mannen weer en ook mijn twee klasgenoten. Dit was de eerste PAC 12 wedstrijd en uiteraard hebben we weer gewonnen! We staan nu eerste omdat we al twee overwinningen hebben!!! Zaterdag moeten we tegen Syracuse en dat is de enige ontspanning die ik mezelf gun.



En dit is wat onze band dus allemaal even kan dikke remix in de half time show alles komt voorbij van LMFAO tot Pitbull en Rihanna 


Dan nog een leuk filmpje, Ik vind het hilarisch maar hier wordt het absoluut niet gewaardeerd de reporter is al ontslagen en er zit nog wel een staartje aan. Ik denk als geenstijl hier wat doet dan breekt de hel los.

Een paar dingen PAC 12 is de divisie waarin we spelen en daar zijn de twee teams net aan toegevoegd. De jongen die het over fighting heeft bedoeld fight on onze slogan, de reporter begrijpt dat maar deze jongen heeft duidelijk het een en ander gemist. Laat even weten wat je ervan vindt, zodat ik weet dat ik iig mn Nederlandse humor nog heb.




Enjoy en Fight On!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten