maandag 17 oktober 2011

2011 scream awards

Het was weer een leuk weekendje na een rustig weekje waarin ik drie keer naar de bios ben geweest. USC heeft echt geweldige kortingen TOP. 50/50 zien, the Ides of March: langzaam politiek drama maar met Ryan Gosling en What's your number ook heel erg grappig and met Chris Evans :).  Anyway zaterdag was het dan tijd voor de Spike TV, 2011 Scream awards. 


We hadden al een kostuum ingeslagen in een Halloween winkel wat al een hele ervaring was haha. Er zijn echt honderden kostuums te vinden en allerlei attributen. Uiteindelijk had ik voor Black Swan gekozen en Laura voor een speciaal Harry Potter kostuum. Zaterdag bleek we dat we niet de enige waren haha...
 


Zaterdag was het dan tijd om ons in ons pakje te hijsen en naar de Universal studio's te rijden. Daar werden we opgevangen in de parkeer garage en uiteindelijk met bussen naar de volgende locatie gebracht. Dat was al erg leuk want de bussen reden door het hele studio complex heen. Ik voel me er al helemaal thuis want ik ken inmiddels alle locatie al hah. Ook zagen we waar de show zou gaan plaatsvinden, dat was heel cool op het meer waar Pirates of the Caribbean is gefilmd. Het was echt een prachtige groots decor maar helaas mochten er geen foto's gemaakt worden. Het was een soort amphitheater en wij zaten aan tafels op het podium en echt alle special effect werden uit de kast gehaald. Ik heb geen idee of jullie de show kunnen bekijken online maar als je van thrillers, horror, sf, fantasy en actie houdt is het super!  en ook voor de foto's die wij niet konden nemen! http://www.spike.com/events/scream-awards-2011/photo-galleries




Er waren ook een heleboel celebs, zo kreeg Robert Downey jr. een award, was George Lucas (USC Allumnus) er, Bradley Cooper, Collin Farell, Pewee Herman, Quinten Tarrantine, en een heleboel vrouwen en een acteur van True Blood, en een van de Vampire Diaries, die leuke en nog veel meer. En Nicholas Cage kreeg ook nog een speciale award. Tussen door waren er allemaal leuke sketches, aerialisten en weet ik het allemaal. 


Helaas was het wel heel erg koud maar ja je moet er wat voor over hebben he.


Deze week gaat heel erg leuk worden want donderdag komen mn ouders en opa en oma!!!!! Dat is wel heel erg leuk na zo een lange tijd, ik zit hier alweer 4 en een halve maand!


Fight On!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten