zaterdag 1 oktober 2011

Leisurely entertainment

Nou mijn weekje zit er weer op het is altijd leuke om een blog te schrijven als de Trojans hebben gewonnen en dat hebben ze vandaag dus dat maakt mij weer helemaal blij :) 


Het was een heftig weekje ik breng mn dagen door in de bieb en dat is echt iets nieuws voor mij ik was er vandaag ook even klaar mee dus morgen moet ik weer extra hard aan de bak! 


Gister zijn we als afleiding naar de Halloween Horror Nights in de Universal studio's geweest. Ik was daar best zenuwachtig voor want ik heb het nooit zo op verklede mensen maar ja die Halloween experience hoort er hier nou eenmaal bij he. 


Nou wij gisteravond daar heen, we hadden al gelezen dat dit het beste halloween park was van So Cal dus mijn hartje klopt flink. Zdra je in de buurt kwam was alles al helemaal in thema overal hing een dikke mist en er waren overal bloedige handafdrukken en meer horror decoraties. Ook al het personeel was gekleed in een zwarte scream cape en zodra je door het poortje was begon de ellende haha. Er kwamen allemaal gemaskerde mannen, horror clowns, weerwolven en andere nasty figuren op je af met kettingzagen en klapper apparaatjes. Ik natuurlijk keihard gillen, man dat was echt scary en hoe harder jij gilt hoe meer er achter je aankomen, werkt dus niet echt. 
Onze eerste stop was de studio tour, die namen je mee naar een achteraf gelegen plek in de backlot zoals dat heet, ineens stopte de train in een pikdonker stukje en moest je eruit en daar stonden allemaal mannen met zagen op je te wachten haha. Hier begon ons eerste doolhof we gingen door allemaal horror filmsets en onderweg sprongen er overal mensen uit de bosjes, uit decor stukken en uit huizen. Je schrikt je iedere keer het leplazerus. 


Zo zijn we het hele park door gegaan je had een the Thing maze(nieuwe horror film), La llorna ( mexicaanse legende), Wolfman, Alice Cooper die was het aller engste iedereen schreeuwde het uit daar zelfs de aller stoerste mannen. Je was in een huis en overal hingen lijken, enorm echt en net zo zwaar als een mens daar moest je door heen en overal sprongen mensen op je af die je dan weer lieten schrikken. Als laatste hebben we het Hostel maze gedaan ook gebaseerd op een horror film. Helaas konden we een maze niet doen, we hadden bijna een uur in de rij gestaan en toen we vooraan kwamen was er een brandje uitgebroken en moest iedereen daar weg dat was wel balen. 


Het is echt giga druk overal voor sommige sta je een dik uur in de rij maar dat is het wel waard. En omdat ik het overal uitschreeuwde en heel veilig in het midden liep was het voor Nancy en Laura een stuk minder eng omdat zij de hele tijd in een deuk lagen om mij. Ik moet zeggen dat het echt heel erg goed gedaan was de aankleding was prachtig en die enge monsters doodeng. Als laatste zijn we nog naar de Bill en Ted show gegaan, hele leuke show waar allerlei sterren en films op de hak werden genomen en Osama Bin Laden echt super gaaf en leuk om te zien uiteindelijk liepen we om half drie 's nachts het park pas uit. met een rauwe keel en zere voeten!


We hadden ook de eerste regen gehad in vier maanden tijd, in Nederland zouden we het geen regen noemen het was een beetje bewolkt en uit  een van de wolken kwamen druppels maar ze waren nat dus ik noem het regen!


Vandaag was daar niets van te merken het was dik over de dertig graden en strak blauw tijd voor Football! Het was een spannende wedstrijd maar we wisten onze voorsprong te behouden en onze QB Matt heeft het school record gebroken: "a USC record 468 yards, 4 touchdowns and an interception. Barkley also added another TD on a QB sneak in what Lane Kiffin[coach] described as the greatest performance by a quarterback in USC history." Het was dus weer een mooi dagje voor ons. Helaas ben ik wel vreselijk verbrand dus dat is weer wat minder. Dit is hoe wij een TD vieren: Field goal, Fight Song en elkaar in de lucht gooien,Traveller en de so cal spell out!




De half time show van onze marching band was ook weer geweldig. Glee was het thema en ze dede allerlei nummers en natuurlijk ook hun "eigen" superbowl versie van Michael Jackson's thriller. 
Don't stop believin'



Katy Perry's Firework

Thriller

Fight On!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten