dinsdag 16 augustus 2011


Zo hier zit ik dan voor het eerst in mijn eigen paleisje hier in LA :) tijd om mn blog weer even bij te werken!!

Afgelopen donderdag begon dan eindelijk onze international orientation, het meeste wisten Laura en ik al maar het was toch leuk om weer even officieel welkom geheten te worden en alle andere internationale graduate studenten te zien er waren er bijna 2000! Ook hadden wij dan eindelijk een welkomst picknick in alumni park, de hele zomer hebben wij moeten toe zien hoe andere deze welkomst picknick kregen en nu waren wij eindelijk aan de beurt!! INclusief optreden van de marching band!!
Verder waren beide dagen een beetje saai maar ja het moest gebeuren.

Zaterdag was het tijd voor Sixflags, via USC kunne we supergoedkoop naar al deze parken dus samen met Laura, haar nichtjes en Laila hebben we deze hele dag onze grenzen verlegd en zijn we in de meest enge achtbanen ever geweest. Je hebt ze waar je helemaal loshangt, ondersteboven, waarin je staat, waarin je met je hoofd eerst gaat je kunt het zo gek niet bedenken!!







Na dit weekend was ik zo kapot dat ik twee dagen geslapen heb hihi Gisteren heb ik wat dingetjes op school gedaan en het wordt echt al steeds drukker! Ook werden alle sportteams gepresenteerd en die zien er heel erg goed uit ;) 
football team 

trojan marching band 

QB Matt Barkely best college qb!!
En vandaag was het dan eindelijk tijd om te verhuizen!!! Ik had al mn spullen al ingepakt en Laura was zo lief om me te helpen met verhuizen en inrichten. Daarna zijn we nog naar de target gegaan om de laatste dingen in te slaan... 


en hier is dan het eindresultaat!!!


Fight on!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten