zondag 28 augustus 2011

There is a first time for everything

Ondanks dat ik al bijna drie maanden in LA ben was dit een week vol met nieuwe dingen... Zo was het maandag dan eindelijk tijd voor mn eerste echt college.  Op maandag heb ik mn entertainment college en het was echt heel erg leuk. Het was vooral introductie maar heb een hele leuke groep en de professor is echt geweldig en heeft heel erg veel ervaring in Hollywood. Het gaat heel hard werken worden maar daar kijk ik erg naar uit. 

Verder heb ik deze week allemaal danslessen gevolgd, ik ben een onwijze kneus maar het is heel erg leuk en zo beweeg ik tenminste nog een beetje. En ik heb heel hard gestudeerd deze week :) Dat is ook nieuw voor mij dat vele lezen maar ja dat hoort er nu bij. 

Woensdag avond was het dan alweer tijd voor college nummer twee, dit gaat over communicatie op de werkvloer. Minder leuk maar erg goed voor mij. Dit is een hele andere groep ik ben de enige internationale student dus dat gaat hard aanpoten worden voor mij maar ook hier is de professor erg kundig dus ik weet zeker dat ik veel ga leren. 

Donderdag heb ik het schriftelijke gedeelte van mijn rijbewijs gehaald!!! Ik moet hier namelijk opnieuw mn rijbewijs halen dus ik kan nu op voor het rijgedeelte. Om dat te vieren en het overleven van de eerste week ben ik 's avonds met Laura gaan eten in LA live altijd erg gezellig.

Vrijdag wederom met Laura heb ik mn eerste ervaring met DE USC bar gehad. De 9-0 ligt net naast de campus en is een typische studenten bar met happyhour tot 9 uur dus dat zegt wel weer wat over het niveau haha. Wel weer veel leuke mensen ontmoet dus dat altijd weer gezellig. 

UNiversal city walk by night.. Hier was de bar

Zaterdag was onze eerste netwerkborrel, het was speciaal voor onze school en de business school. Het vond allemaal plaats in een soort cowboy bar dus ik heb ook nog even mn kunsten op de mechanische stier vertoont wel voor 16 seconden :) 

En dan vandaag mn allergaafste ervaring tot nu toe, ik ben net terug van de Mtv VMA's en het was echt te gek. M'n eerste awardshow ik kan het nog steeds niet geloven het was wel een hele tour maar het zeker waard. Ik moest me om een uur melden waarna we ongeveer drie uur lang in dertig graden hebben gewacht vervolgens twintig minuten lopen en toen eindelijk in het walhalla!!!!! De award show vond plaats in het Nokia theater en ik had weer de mazzel dat ik helemaal vooraan stond tussen het podium en de catwalk voor de gene die het op tv zien of gezien hebben. Letterlijk op aanraak afstand van Lady gaga, Jay-z, kanye, adele, chris brown, beyonce , bruno mars, russel brand lil wayne en nog veel meer!!! Het was echt een hele gave ervaring en wanneer ik dit schrijf zie ik mezelf voorbijkomen tijdens het optreden van Beyonce haha! Het was echt een hele belevenis een super gelikte show, super sterren en wat mindere sterren jersey shore zat vlak bij ons haha en tijdens de show hebben we bijvoorbeeld allemaal witte shirts gedragen ter ere van Jay-z en beyonce. En pff ik weet het allemaal niet eens meer zo gaaf was het. Ik heb deze kans gekregen via een casting bureau dus nu maar hopen dat ik snel weer naar dit soort dingen mag want het is echt te gek. Helaas mochten er geen telefoons of camera's mee maar ik heb de tv opname gelukkig!! M'n voetje doen erg pijn op dit moment maar dat was het allemaal waard. 

Mijn enige bewijs...
Morgen maar weer terug naar het echte leven, studeren zumba'en en de officiele welkomst borrel met de Dean van Anneneberg (de baas van mijn school) en 's avonds nog even een college :) 

Zinin weer een nieuw weekje LA life!!! Het grappig is dat ik altijd dacht dat dit soort dingen allemaal niet mogelijk waren voor mij maar ik leef echt mijn droom op dit moment en dat is echt onbeschrijfelijk! Hoop dat jullie snel hier komen om mijn droom te delen :) 

Fight on!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten