zondag 24 juli 2011

just another week of my first LA summer

Zo het is al weer een week verder, time flies when your having fun :) Ik ben braaf mn huiswerk aan het maken in de Starbucks maar het is nu weer even tijd voor een break zodat ik mijn avonturen weer eens met jullie kan delen.

Vorige week zondag ben ik inderdaad 's avonds met Tala en Laura op stap gegaan. Zondag is in LA geen club night maar een lounge night. We zijn begonnen in SUR restaurant waar we lekker cocktails hebben gedronken en waar we heerlijk hebben gegeten. Tijdens het eten was er een dj aan het draaien en de sfeer in het restaurant was echt te gek. We kwamen lekker in de mood dus na het eten besloten we om naar XIV te gaan, eenmaal daar bleek het toch een beetje saai en een telefoontje verder gingen we op weg naar myhouse. Daar was een SBE afterparty met een beach thema. Tala kende hier weer een paar mensen dus we konden weer zo naar binnen en aan een tafel aanschuiven, erg handig haha.

Deze week was verder erg rustig, ik had mega veel huiswerk dus heb vooral erg veel tijd daaraan besteed. Met goede resultaten want ik had een A- (92%) voor mn grammar test en mn speech voor oral skills ging ook erg goed en daar krijg ik morgen de uitslag van. Ik had aan het begin van de week het plan gevat om een beetje bij te slapen maar dat komt er hier echt niet van. Op een middag dutje na. Iedere avond eet ik wel met mensen en dan wordt het toch weer erg laat. Ook zijn een hoop mensen nog al gek op mn tv, dus nu kijken we 's avonds vaak naar Jay Leno en Jimmy Fallon wat erg grappig is.

Gelukkig wordt het iedere week weer vrijdag en dat luiden wij altijd in met ons lievelingsliedje van Rebecca Black, Friday wat je de hele dag in je hoofd houdt... Na school heb ik even snel een tukje gedaan en daarna ben ik naar Laura gegaan waar ik zowaar heb gekookt, dat is ongeveer de eerste keer in 6 weken haha. Vervolgens gingen we ons voorbereiden op ons stap avondje. Het plan was eigenlijk om naar supperclub te gaan maar dat hebben we op het laatste moment veranderd. Ik had een smsje gekregen van Chris, die we de week daarvoor hadden ontmoet. Of we niet naar de Roxbury wilde komen. Wij in de taxi en we konden zo naar binnen lopen haha heerlijk! Dikke rijen buiten en het is erg fijn om die te omzeilen in je korte jurkje, het is namelijk best wel fris hier 's avonds. We hebben heerlijk aan Chris zijn tafel gezeten de hele avond en we zijn keurig op tijd om 2/3 uur naar huis gegaan :)






' s ochtends had ik het wel even moeilijk we moesten ons namelijk al om negen uur melden op school voor het uitstapje der uitstapjes van language academy! We zijn namelijk met de hele academy naar de Universal Studio's gegaan. Het was echt super vet!!! Ik was met Tala, Julia en Laila (laura kon helaas niet mee) en we zijn begonnen met de waterworld show, erg veel spektakel met vuur, water, jet skies, vliegtuigen en andere effecten. Wij zaten natuurlijk in de soakzone en we waren na afloop dan ook echt drijfnat. Ze gooien letterlijk emmers water over je heen als je niet hard genoeg juicht en ook tijdens de show houdt je  het niet droog. Vervolgens gingen we naar House of Horrors, ik heb een enorme angst voor verkleedde mensen en hier rennen mummies en andere freaks je achterna. We hebben keihard gegild waar we dan ook wel weer keihard om moesten lachen. Vervolgens was het tijd voor ons ontbijtje, hamburgers en friet :). OP weg naar een nieuwe attractie kwamen we de italianen tegen die zich bij ons aansloten. We zijn in de mummy returns achtbaan gegaan en in de Jurasic park ride. Waar we ook weer zeiknat uitkwamen maar het was wel heel leuk. Uiteraard hebben we ook de studio tour gedaan. We moesten wel even twee uur!!! in de rij maar het was het absoluut waard. Je gaat in een soort treintje de studio's langs waar ze ook aan het filmen zijn en dan krijg je uitleg hoe het allemaal werkt. Je ziet dus een nagebouwd New York, Europa en talloze andere sets zoals die van CSI en Bones. Wisteria lane, Jaws, earth quake, King Kong, Fast & the Furious en ga zo maar door. Ook ga je in de King Kong 3d experience waar je ineens tussen de dino's en spinnen zit en het lijkt of je echt wordt aangevallen mede door de water effecten. Gelukkig is het hier warm want je bent constant doorweekt haha. het was echt super gaaf allemaal. Verder zijn we nog naar  the special effect show, shrek ride, simpsons ride en nog een keer naar waterworld geweest. Om negen uur 's avonds moesten we weer bij de bus zijn en helemaal kapot kwamen we weer aan thuis. De Studio's is een absolute must als je hier heen komt!








Vandaag maar weer eens een poging gedaan tot slapen wat ook niet echt lukte en nu zit ik dus in de Starbucks. Hoog tijd om weer aan mijn huiswerk te gaan bleh. Hopelijk ga ik ook deze week weer allemaal leuke dingen beleven want de summer session zit er bijna op wat betekend dat een hoop mensen naar  huis gaan :(




Dit zijn allemaal foto's van wisteria lane



Fight On!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten