zondag 17 juli 2011

"weekie wat een weekie", dat is hoe Giel Beelen iedere vrijdag de week afsluit nou dit was me het weekje wel weer zeg. Wat begon met een klein drama eindigde gister in een persoonlijk hoogte puntje.

Laat ik beginnen bij het drama, ik lag lekker in mn bedje zondag toen ik op straat ineens allemaal lawaai hoorde, waren er drie van die corps bal jongens, frat boys, zoals ze hier heten, in en uit de bosjes bij mijn huis aan het springen en ineens hadden ze een grote opossum in hun handen. Ze waren het arme beestje aan het rondzwaaien. Op dat moment dacht ik dat het beestje al dood was, alleen toen ze eenmaal weg waren en het beestje op een auto hadden geflikkerd zag ik dat ie nog leefde :( Ik campus security bellen en ze probeerde me te helpen maar alle dierenambulance dingen waren al dicht en ze hebben hier helaas niet zo een service als in NL. Na een heleboel omwegen uiteindelijk toch maar LAPD gebeld die uiteindelijk hebben geregeld dat het beestje 's nachts werd opgehaald. Lekker begin van de week dus.

De rest van de week lekker naar school geweest, heerlijk heel erg veel huiswerk gemaakt en dinsdag lekker Mexicaans bij Laura gegeten en verder lekker Italiaans bij m'n lieve vriendjes :)  Donderdag was het dan tijd voor een avond waarvan ik nooit had gedacht dat die zou plaatsvinden. Ik ben met mn vriendinnetjes hier naar de midnight premiere van Harry Potter gegaan. We hebben er een leuk meiden avondje van gemaakt en wel heel grappig iedereen kwam uit een ander land. Eunice uit Korea, Julia uit Duitsland, Laila uit Kazachstan en Laura uit Mexico. Na weer heerlijk Mexicaans gegeten te hebben vertrokken we rond elf uur aar de bios waar het een mega gekte van verkleed mensen was. Gelukkig hoefde wij niet buiten te wachten en konden we gelijk naar onze zaal waar rond een uur dan eindelijk de film begon. Ik moet zeggen dat het best een goede film was en het was ook heel gezellig om met de meiden te zijn. Mega laat thuis natuurlijk maar keurig om negen uur weer in de les....


Vrijdag middag, de dag na de film zijn we met een hele grote groep naar Getty Villa in Malibu gegaan. En ik was een chick on a mission, ik heb geprobeerd om iedereen aan te steken met het vreselijk irritante nummer Friday van Rebecca Black en het is me gelukt hahah.  Niemand kreeg het meer uit z'n hoofd, ik vond het museum verder niet heel boeiend maar het was wel heel gezellig en ik doe iedere dag nog de meest geweldig ontdekkingen over iedereen. Zo heb ik een Saoedische prinses in mn klas, ze heeft zelfs dr eigen bodygards haha. Uiteindelijk was het tijd om weer naar huis te gaan en 's avonds heb ik weer met mn roomies en de Italianen gegeten en uiteindelijk was het weer veel te laat natuurlijk. 

Julia, Ik, Tala, Laila en Eunice

Laura, Ashley, Andrew, Tale en ik
Vrijdag middag, de dag na de film zijn we met een hele grote groep naar Getty Villa in Malibu gegaan. En ik was een chick on a mission, ik heb geprobeerd om iedereen aan te steken met het vreselijk irritante nummer Friday van Rebecca Black en het is me gelukt hahah.  Niemand kreeg het meer uit z'n hoofd, ik vond het museum verder niet heel boeiend maar het was wel heel gezellig en ik doe iedere dag nog de meest geweldig ontdekkingen over iedereen. Zo heb ik een Saoedische prinses in mn klas, ze heeft zelfs dr eigen bodygards haha. Uiteindelijk was het tijd om weer naar huis te gaan en 's avonds heb ik weer met mn roomies en de Italianen gegeten en uiteindelijk was het weer veel te laat natuurlijk.

Gister heb ik lekker uitgeslapen, een poging gedaan tot het maken van huiswerk en ik heb gejogd pff ik moet er zelf keihard om lachen maar ik heb het al 3 keer gedaan! en ik haat het maar ja moet toch een beetje in shape zijn met dat mooie weer. Daarna ben ik begonnen met mn grondige makeover want Laura en ik zouden eindelijk Hollywood onveilig gaan maken. We wilde heel graag naar Playhouse, zou de beste club van West Hollywood zijn en we kende het uit de Hills haha. Iedereen had ons gewaarschuwd dat het een soort mission impossible was en je zonder tafel minimaal een uur moet wachten als ze je al binnen laten. Nou wij waren al een beetje aan de late kant want de taxi chauffeur was zo sloom dus ik had zoiets van we zien wel. Wij komen aan voor de club, inderdaad mega druk niet normaal en een rij waar je bang van wordt en wij stonden echt nog geen tien seconde voor de deur we hadden nog niet eens besloten of we in de rij wilde gaan staan, toen de bouncer( uitsmijter) naar me toe kwam en vroeg of we naar binnen wilde! Binnen een minuut waren we al binnen dus wij waren helmaal een beetje flabbergasted. Vervolgens liepen we richting de bar want deze prestatie verdiende wel een drankje toen er een gast op me afkwam of we niet aan zijn tafel wilde zitten...

Wij zoiets van haha laten we eens gek doen waarom niet, worden we naar het VIP gedeelte gebracht koordje opzij en super relaxte tafel, bottle service, vip meisjes echt niet normaal meer en met een vet goed uitzicht over de hele club. Blijkbaar waren de carmageddon goden ons goed gezind want het waren echt de meest geweldige mensen ever. Het was de tafel van Chris en Sydney, twee oud modellen die hun twintig jarige huwelijk aan het vieren waren. Ze vonden ons heemaal geweldig omdat we zo lang waren haha en we zijn uiteindelijk nooit meer weg gegaan. Echt zulke lieve mensen niet normaal, inmiddels ken ik hun hele levensgeschiedenis. Chris is een van de bekendste promoters in Hollywood en kent echt iedereen. (En OMG hij helpt twee Nederlandse meisjes met hun carrière hier en zij zijn weer bekende van mijn grote vriendin Elize, voor de Amsterdammers onderons wat is deze wereld toch verslijk klein want zij is dus ook weer in LA.) Anyway hij heeft me een paar geweldige tips gegeven waar ik superveel aan heb en ook hier heeft USC weer een geweldige invloed gehad want zodra mensen dat horen lijkt het wel of er extra deuren voor je opengaan. Nu zijn we uitgenodigd om naar hun nieuwe huis in de Valley te gaan dus dat is echt super vet.

Op een of andere manier was het echt een lucky day voor Laura en mij, om twee uur sluiten de clubs en toen werden we uitgenodigd voor een afterparty ergens in de Hills. We werden er helemaal super de luxe heen gebracht en voor de deur van een dikke mansion afgezet waar we eerst een paar trappen omhoog moesten en toen stond alweer alles klaar voor ons haha. Het huis ligt super hoog in de bergen en heeft een maga infinity pool en een uitzicht waar je mond van openvalt, je kon echt de hele valley zien en al die lichtjes waren echt prachtig.
En het was niet onverantwoordelijk want de sherif van LAPD was er onder andere ook dus het was allemaal heel veilig en een of andere gast van de Lakers maar dat heb ik niet zo mee gekregen. Na een paar uur daar gezeten te hebben hadden ze een taxi voor ons besteld die ze zelfs wilde betalen maar dat hebben we afgeslagen dat werd een beetje te gek. Dus vanochtend om vijf uur was ik keurig netjes thuis na een super avontuur. o en de foto's volgen nog!

Nu sta ik op het punt om ff naar de bieb te gaan en vanavond ga ik met Laura en Tala ( een Saoedisch vriendinnetje) naar Hollywood. Tala d'r zus woont al drie jaar in LA en kent alle ins en outs hier. Tala neemt ons vanavond mee naar een speciaal restaurant waar je eerst gaat eten, duh, en vervolgens veranderd het in een club. Je moet het maar weten. Dus ik ben pretty excited daarvoor!

Fight on!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten