vrijdag 8 juli 2011

Random life

TGIF!! mijn weekje zit er weer op :) het blijft nog steeds ongelooflijk om hier te zijn even uit school naar Hollywood of Downtown en dan al die dingen zien van TV het blijft heel raar. 

Ik heb een heel goed ritme voor mijzelf ontwikkeld, ik ga naar school doe wat leuks s' middags ga dan ff slapen en mn huiswerk doen :) en rond half 9 wordt ik verwacht bij mn Italiaanse vriendjes.  Zij koken iedere avond voor mij en meestal schuiven er nog wat random Aziaten aan. Het is altijd heel erg gezellig. Mijn Italiaans wordt steeds beter en vooral de cultuur verschillen zijn zo geweldig. 

Aziaten drinken bijvoorbeeld niet, het schijnt dat ze daar niet zo goed tegen kunnen ofzo, ze worden er iig heel erg rood van. Ook ben ik er aan gewend geraakt dat Taiwanese meisjes hun benen niet scheren al blijft het een beetje vaag. Maar ook alle discussie over eten en uitgaan en andere dingen leiden tot hilarische momenten aan tafel. 

Zo heb ik ontdekt dat mensen uit Kazachstan echt onwijs modern en leuk zijn, de Saoudi's zijn allemaal mega rijk en de mannen mogen vier vrouwen hebben wat een beetje raar is maar ja. Dit soort dingen komen er vooral uit in mn oral class. Over twee weken moeten we een persuative speech doen. We zijn nu bezig met de onderwerpen. Ik heb het legaliseren van Marihuana in de VS en iedereen is daar tegen haha. Ook hebben we het veel over same sex marriage, prostitution en het wel of niet mogen hebben van wapens. Het is zo grappig om te horen hoe verschillend mensen daar over denken... Meestal ben ik de enig die uit een land komt waar dat soort dingen zijn toegestaan dus dan luisteren de wat conservatieveren vol verbazing naar mijn beleving en ik ook naar die van hun trouwens. 

Mijn taalgebruik is ook heerlijk Amerikaans aan het worden als ik gewoon met mensen praat vliegt het wordt like minsten 1x per zin uit mn mond en ook de Oooo Myyyyy Goooood en so rondom en though zijn heerlijk om er lekker overdreven uit te gooien, geen schaamte meer hier haha. Wat ook een verademing is, mensen zijn hier veel minder met hun uiterlijk bezig dan ik had verwacht. Het is echt alleen maar dat kleine groepje sterren wat zo overdreven is maar verder loopt hier iedereen lekker in een hotpants hoe je benen er ook uitzien. BTW ook Aziaten hebben cellulitis, een hele opluchting. 

Mijn lieve Kazachstaanse vriendinnetje Laila komt zo en dan staat er strakjes uiteraard weer pasta op het menu dus ik ga maar weer eens stoppen :)

Fight on!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten